TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Zarządzanie międzynarodowe autor: Mead Richard, Andrews Tim G.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Zarządzanie międzynarodowe

(oryginalnie: International Management: Culture and Beyond)
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 978-83-264-1148-9
Tłumaczenie: Drogosz Paweł
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 596
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
99,00 zł 89,10 zł

Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.
Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich:
• wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne,
• nieformalny patronat, guanxi i wasda,
• globalizacja kontra lokalizacja,
• e-komunikacja,
• konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach,
• znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur,
• nadzór nad marką korporacyjną – kluczowy element stosunków między współczesnymi
centralami firm i ich filiami.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Tyska Księgarnia Internetowa akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier